Saturday, November 26, 2011

SEM 5

assalammualaikum
hye guys ! sehat ? pehhlaweyh ! agak lama jugak la kan aku xupdate blog ni ! kusam sudah blog nie.. bertambah buruk ! hahahaa. sowi sesangat wahai blog kuh yang betambah buruk lagi bersepah ! tersangat la busy sekarang. lagi2 dah mula dengan sem baru ni kan  ! pehh !! memang kemain busy habis .. sampai xbawak lappy time balik ke rumah s.alam.. kalau bawak pon time bile nya nak kak lappy nak on9 kan . memang xde mkne nye la .. nak on9 pon payah ape tah ag nak update blog buruk nie ! 


haaa... mengambik kaw tok subjek sem ni ! hahahaa..syok habis la kan!!
sampai 6subjek ambik ! pagi sampai ke malam ! sanggup xsanggup la kan .. ishh ! maklum la.. dah last sem nie.. so kene habis kan la.. then next sem dah kena pergi pritikal yang ke'2 .. fuhh ! lotehh mak nyah ! klau xhabiskan subjek yang ade.. xkan nak tengok mmber2 gerak p pritikal lu ..memang xla cite nye ! ;) u can do it ayeen ! teruskan usaha anda .. 

sem yang padat + penuh + letih +masuk kithcen lagi + banyak keja dan yang paling penting MONEY banyak sangat nak guna ... mana x nye wet buku je 1 rm20 keatas ! dah xde dah rm15.. bapak melayang-layang wet aku ! subjek event lagi . bapak la .. nak kena buat MPG ,ape itu MPG ? nanti korang akan tahu . aku akan update blog khas tok subjek event aku nty . bile dah di approve oke ;))
oke! nanti aku update lagi ..thnks ..;)

After reading,click LIKE if kamo suke ok.thanks ;)

0 00 bercerita: