Thursday, October 13, 2011

MENGAMBIK KAW !

assalammualaikum !
wa.. tengah-tengah pagi aku update blog ! 4.21am . choii. memang kalau dok uma klang memang aku xtido la kan . maksud aku tido lambat la. ehhee . tadi elok je men game ngn shah . game ape ur nama nye THE SIMS SOCIAL boleh tahan jugak game neyh ! syok jugak la.. memang sosial abih . hahaha ! leh lak joget2 . tapi if tenaga dah xde . mula la game jadi bosan ! maklum la terlampau aktif ! hahahah ! sudah la . aku tulis entry bukan sebab itu ! tapi sebab lain ! sebab my boyfren ! auww !

hubby yang busyuk !
sayang .. sayang.. sayang .. 
sowi oke bucyuk sebab selalu sangat mawah-mawah awak ! mintak maap la.. lain kali kalau baby xde mood jangan kacau . bagi dah agak2 reda sikit baru la kol ke text ke ok ?macam la awak xkenal awek awak neyh macam mana . dah la degil ! kepala batu! sengal ! cerewet ! macam-macam la. 
mintak maap sebab selalu sangat buat awak makan ati. baby tahu bie wat cume tue sebab nak ambik hati baby kan ? cume baby neyh je yang xpandai nak menilai . <3
mintak maap pasal kejadian petang tadi busyuk !

*******
(selepas call dalam beberapa minit kemudian)
aku ;mawah baby ?
bie;sentap !
aku;hmm. lain kali kalau tengah mawah xmau la call !
bie;b nak awak tenang . tp awak ego . b jeles la tengok orang gado2 bf pujuk terus oke ! tapi awak x !
aku; bukan macam tue carenya*depan2 boleh la sayang . ehhe
bie;mula2 b cakap bek2.tapi bby yg xlyn.b nyirap la. nak pujuk terus terbantot .hmm
aku;dah cakap xpayah cakap pepe kan ? huh
bie;tengok ! nak huh2. pk hati b.penbah ke b wat macam tue at bby ?
aku; ermm . tah la . 
(padahal bukan gaduh sebab dye pon)
******
bla bla bla bla bla 

8.30pm
(waktu untuk ketemu sebab semalam sudah janji !)
time masuk dalam kereta ! 
selepas kete bergerak aku pon salam la shah cam biase kan ..sekali.. ketepik ! kena tampar . ade ke patut ! aku cakap SAKIT ! dah aku cakap sakit ur ! dye cubit lemak at pinggang aku pulak ! sumpah sakit gile ! haa.. memang xleh tahan neyh ! memang nak kena neyh !

aku; sakit la !! tahu x sakit ! xpaam ke !muncung kedepan pon naikk . hahaha
bie; aku geram ngn kaw tahu x ! eee.. macam dah lama xjumpe ! aku rindu !
aku ; lalallaa.. kuatkan radio . sebab malas nak dengar dye ur suke sangat membebel. nanti ade je benda yang dye cakap menyakitkan hati aku ! ehhe ;) ciss.. sowi sayang !

*******
sepanjang pergi balik aku asyik kena cubit kena tampar kena cubit kena tampar ! kang bile aku tengking kang cakap aku xsayang dye ! elak waa shoot je kaw bie ! tapi bie . perasan x? aku xpukol kaw balik pon tadikan ? perasan x perasan x? a'ah la.. baru teringat ! ahhaha .. kenapa eyh ? pelik lak aku .. choii ! *selamat kaw b jumpe tadi hati aku baik ! hahaa

After reading,click LIKE if kamo suke ok.thanks ;)

0 00 bercerita: