Wednesday, October 12, 2011

MEROMPAK MARI !

assalammualaikum !
hoit2 ! ya allah .. bapak bosan gile la cuty sebulan nie weyh ! sumpah tak tahu nak buat ape langsung nie ha ! mengadap lappy je la . ape pon xboleh . dari celik mate campai la tetutup mate nie ha ! kak mate terus capai lappy ! macam xde keja laen kaw nie ayeen ! kenapa la cuti sem yang sesangat membosankan ? ya allah ya tuhankuh .. kaw berikan la aku kesenangan dan rezeki mu ya allah .. cis ! alangkah bagusnya kalau aku neyh mempunyai wang yang banyak .. wot2.. xde la sampai bosan macam nie kan ! grr ! macam2 weyh kalau ade duit !!

SHOOPING !
HOLIDAY
MOVIE 
ah ! banyakk lagi la kalau ade duit ! kalau ade duet sumpah memang xde makne nye aku nak mengadap lappy neyh 24jam sampai ke malam ! dan xde la mate aku nie betambah rabun bukan ! hehehe . grr ..;) sekrang neyh mengharapkan duit ptptn ! ulang DUIT PTPTN dah la dapat sikit ! tue pon susah sangat nak bagi . aku dah abih sem nie dah weyh ! wet ptptn xmasuk ag ! fuck off ! nak kate aku fail ? tunjukkan ape yg aku fail nye ! jangan nak wat hidup owang len susah ! aku baya tahu ! pehal la setengah kawan aku dah dapat setengah lagi xmacam aku nie ! helloo sayang !! mana janji nie ! kate ary ur sebelum raye dah dapat ! nie dah abih raye ! then soh tunggu awal bulan10. now? gr . cuit2 betol fuckers la ! gah terdesak neyh ha . bosan nak mampos.. nak soh aku rompak bank eyh ! klo aku kena tangkap aku salahkan kaw ptptn ! hmm 

After reading,click LIKE if kamo suke ok.thanks ;)

0 00 bercerita: