Sunday, January 15, 2012

HAPPY BUFDAY SAYANG !

assalammualaikum ! 
alamak ! ape2 pon sorry sayang .. saya lambat sangat nak wat kan entry untuk  bufday sayang ! sekarang dah 15.01.2012.. bufday awak 11.01.2012.. sowy oke ? xkecik hati kan ? ag pon tahu saya busy kan . ehhehe .oke if kecik hati xmau dah tacing2 oke..saya ontwy buat ni tau!

HAPPY BUFDAY TOO YOU !
HAPPY BUFDAY TOO YOU !
HAPPY BUFDAY TOO YOU SAYANG !
HAPPY BUFDAY TOO YOU !


semoga panjang umo & murah rezeki ! jage elok2 perhubungan kite oke sayang ! nak ngn bie sampai bile2. harap sangat ape yang awak nak akan dapat jugak nanti !!! * tp bukan pmpn lain oke sayang . ehehehehe. lebyouu !<3

oke ! 
10.01.2012 time petang lepas clss aku terus ajak member2 aku g giant s.alam .. ala.. dekat ngn kolej aku at sec.13 ur kan . bajet nak g beli cake tok buah aty busyuk aku ni .. at the same time kite orang lunch at sane .. so gerak sekali la.. xde la 2 3 kali nak patah2 balik uma kan ! aceccoiii ! lepas makan je aku terus ajak dorng usha cake .. niat hati nak beli cake bulat khas untuk dye . tapi at secret resepi ur . yang kecik xde.. cume nye gedabak ! boleh ? sape nak makan . hmm .. so beli aje la yang sepotong ur ..jadi la kan .. daripada xde cake.. ape yang xboleh bla.. time mnx lilin ! aku ingatkan laki aku tahun ni 21tahun . dan aku target tahun ni aku 20thn ! * bajet mude la plak. padhal tahun ni aku dah 21thn weyh ! dan shah dah 22tahun . boleh? hahahaha .. tuaaa lah ! sib bek xtesilap ! then time jalan nak ke atm . tasya nak cocok wet ! then!

intan; malam ni celebrate mana? tasya tanye
aku ; ade lah rahsia !
intan; dataran ke? hahaha
aku ; entah ! aku xth ag shah ! kang dye yang bawk lari aku !
intan ; kaw ajak celebrate at s.alam la.. tasya ngn kiteorng nak kenakan dye baling tepung dan telur !
aku ; wah ! syok nye kne kan dye ! oke2. jom beli tepung dan telurr ! * walaupon ase xsampai hati .. pikir lek bukan selalu. ahhaha . next year dah xleh wat . sebab dah 23tahun . hahaaha

 ********
balik2 uma je . bajet nak letak la cake coklat ur dalam peti ais ! acecoiii ! boleh pulak peti ais ur rosak ! mau la cair laki aku nye cake ! tasya soh kol ekin mnx tompang letak cake ! al maklum la uma sebelah2. ehehhe . jiran tertangga. ahahha. tapi hampa ! kate nye peti  ais penuh barang2 dak bawah . ape yang dorng letak pon xtahu la ! then cerita nye sekarang cake coklat dah caiirrrr ! makne nye terpakse bagi cake at shah cair2.. tapi dye shah xsuke  . hmm

********
berpikir macam mana nak ajak irfan kawan dye ur join sama . ermm .. 
dengan berpikir panjang terus aku text at fb dye .. then bertukar2 num tepon dye pon setuju lah nak kne kan c shah ni . hahahaha.padan muke!!

********
sebelum pukol12. aku dah soh shah gerak dataran ! bajet nak merasai la detik2 pukol12 11.01.2012 kan . ahahahha . kalau aku xajak . korng th dye nak bawka aku g mana? g damansara g makan at sne,. boleh ?? rosak plan . pujuk2 then selamat la dye dengar cakap aku. ahhaha.. nasib baik dye xth yang dye nak kne malam ur sbb xde tande2 pon dye akan kena.. penuh letih aku cakap ngn dye .[sape la yg nak baling tepung ngn telur at b ] xde sape pon kat sni ha .. tapi mate aku dah melilau carik mana la crew2 aku nak kne kan dye ni. ahhaha . siap pakai speak mate ur .. xnampak punye pasal. ahahahha . akhirnyeee !!!!


iouk iouk iouk !
awak terkena juga. ahahhaha . tapi sayang lepas je kajadian ni . bukan nye h a p p y tapi sebalik nye . gado . gado dan gado ! hahahaha . g lanx la sume ur ! dah sedaya upe nya nak menghappy kan . if xhappy its up too u sayang !

then .. gado2 ur pon .. aku masak kan jugak la tok dye ! mana xnya . dah janji kan ..
ag pon bufday dye . xbaik ! bukan selalu pon aku masak tok dye ! daannn ! frst time lak masak sorng2. selalu ny mama yang tolong . ni aku wat ngn c shah ni . lintang pukang la.. ahhahaha . 


1. ketam masak lemak
2.udang masak sambal
3.sotong goreng
4.sambal belacan 

oke ! dalam menu ni santan xcukup ! so malas nak kua g beli.. makan ape yang ade.. tht y la cair ok !
grrr ! geram !!!! cecoii !!

lepas makan . pokpek pokpek ngn c shah ur .. then aku bagi ag hadiah at dye ! hahahaha
act dye xcye pon ade hadiah tok dye . sbb dye pon tahu aku tengah sengkek kan . tapi xpe la. nak xnak kne belikan jugak . even hadiah ur xseberapa ! janji ade la jugak !! 


taraaa.. ! eyh2 1 lebih kurang lak wane beg ngn tikar. ahhaha .
pon boleh bie.. ingat ye sayang ! adiah ni xseberape . tapi banyak makne nye ! so .. selamat beramal ;)) iloveyou sayang !

p/s ; sowy kalau cume benda ni xseberapa .. cume ni je mampu baby bagi at bie tau ! kalau b xsuke . tue sume nya hak individu . kite xboleh memakse ! thnks


After reading,click LIKE if kamo suke ok.thanks ;)

0 00 bercerita: