Wednesday, April 18, 2012

FINGER !

assalammualaikum semua..
hye korang .. nak cerita pasal jari aku semakin pulih ! wahh ! syok la kan . selepas beberapa hari start ary sabtu kena dan terpakse nak wat keja kena berhati-hati xnak bg kena air sebab nak cover baik punye tangan supaya cepat kering.. fuhh ! -.-
ssah dow.. ssh nak cover tangan ni supaya xkena air . cover macam tangan xde lak..hmm . payah2..tah macam mana la org yang xde tgn cume ur kan . huh !


ok.. kena benda ni sebab nak potong TERUNG 1 KOTAK ..ermm .. masa tue aku dah potong setengah dan hampir habis .. tapi aku silap sebab terpandang chep aku dari tepi .. tapi dengan sekali imbas .. puuppp terus terkena pisau ..ala.. benda dah nak jadi kan .. adoii...cop2 ! yang penting sib bek la aku guna pisau kecik yang comel ur .. if aku pakai pisau aku yang besau ur entah macam mana la tangan aku ur kan .. but ! alhamdullh sikit aje ..*sikit xbape nak sikit sangat la . sampai aku terloncat2 dekat situ .. waaa...
chep aku hanya mampu balut tangan aku pakai plaster ur je .. korang tengok kenapa paster biru ur terkoyak sampai macam ur? sebab nya aku dah xtahan sakit .. berdenyut2 kaw2 nye .. besok nye (ahad) aku cuty .. aku ajak mama ayah teman g klnk.. pehh ! macam ni je kena rm40 bhai . mahal xmahal ? bagi ubat tahan sakit & bengakak je pon .. achoii.. ape pon xboleh .. then doc ur soh ary selase ( semalam ) datang klnk nak cuci ! puiiii ! haram jadah la aku nak pergi kan . bek aku cuci sendiri .. adeyh ! then doc ur kate ni xboleh jahit ni . acoii.. memang saya datang xnak kena jahit pon . saya datang takut benda ur masuk kuman dan bernanah je doc .. adeyh2 !


oke.. yes2 ! sudah oke.. dan xperlu balut2 lagi.. dan dah boleh kne air .. wah ! lepas ni cuci muke boleh la mengunakan 10jari .. kalau x sebelum ni pakai 9 jari je . ehehhee . yes2 ! alhamdullh ;) dan besok nak buat kerja xde ase kekok ag .. thnksss allah .. <3



After reading,click LIKE if kamo suke ok.thanks ;)

0 00 bercerita: