Saturday, April 21, 2012

RESULTS !




assalammualaikum ..
oke .. sekarang ni aku nak cerita pasal kegembiraan aku harini ..pepe pon terimakasih kepada allah yang makbulkan doa2 aku ,mama ayah yg sentiasa berdoa ,along dan adik2,shah hazrin yang alwys berdoa supaya aku lulus cume dan juga dekat kawan2 aku . terimakasih sesangat oke ;) . aku ++++ lega gile sebab nya result dah kelua...lg2 result ur aku xsangka aku dapat tue.. alhamdllh pointer pon naik . cume x PL je la kan ;( xpe la.. masih xde rezeki.. hmm.. kawan2 aku cume risau dengan subjek yang mana dorang xboleh bawak  takut 'fail '! acecoii.. aku ? sudah semesti nya la kan .. ehhhehehe .. ;) .
kenapa kitaorang takut ++++gila nya? sebelum ni xde lak ase macam ni nak ambik result. wakakka.. sebab nye .. time ni kiteorang pritikal..ahad ni ( 22.04.2012 )  genap la sebulan kiteorang pritikal,kiteorng pritikal selama 3bulan sampai bulan 6 ni ha..then result pulak kua lambat . plus lagi kalau result ade yang sangkutkan .a doiii. nak tahu ape jadi kalau ade peper yang sangkut? adoii.
1.automatik terus stop pritikal 
2.ambik peper bulan6
3.bulan10 buat pritikal balik selama 3bulan

siapa yang sanggup nak repeat peper dan ambik peper bulan6? siapa yang snggup nak pritikal balik selama 3bulan ? ni last sem oke.. lepas ni kiteorang grad. kalau korang . korang sanggup ke ? takutkan .. mesti korang akan rasa macam mana kiteorang rase.. sekarang ni saya dan kawan2 saya punye azab dah lepas.. tp ade azab lagi .. presentation L.I 2. wahh !!

TERIMAKASIH SEMUA ..
ALHAMDULIALLAH ;)



After reading,click LIKE if kamo suke ok.thanks ;)

0 00 bercerita: