Sunday, July 1, 2012

PRESENTATION LI-II !

Assalammualaikum..
hye guys .. grr . dah lama xupdate . berkurun lama nya kan . whatever ! dah busy nak buat acannoo? sekarang ni xboleh tido . xtahu kenapa. dan aku pon xth nak buat ape. malam minggu pulak. orang lain kua ngn couple dorang . aku dok uma .. ahhaha . ape xboleh ! .. acecoii.. oke.. bosan sangat dah ni . aku nak cite pasal presentation aku ary ur . xterlambat ag kan kan kan ;)

Last pritikal 17.JUN.2012 
Presentation 27.JUN.2012 

Kira la . berapa hari je lec aku bagi mase nak buat report,buku log,slide show in english pulak. memey tonggang langgang la aku buat ,bukan tonggang langgang ag tp terajang roboh ! kihkih .;) 
then nak kne buat hard cover lagi ,print lagi . sangat masyuk la aku ketika itu kan ! grr ! nasib baik la kawan aku nak sponser printkan report aku . xbanyak just 80page somethng je .. xcam LI -I dulu 287page ouh .. kali ni tok LI-II je yang sangat rajin nak buat . tue yang seciput gile report aku ! wakakkaa.. aku cume kua kan wet rm23 je tok hard cover ! mahal bukan ? grrr ! ape xboleh !

27 JUNE 2012

tiba masa nya tok aku present tok LI-II ! aku kena time pagi pukol9 cam ur la. hahaha . frst aku terus g uma sheera lu . ambik feel ..seriusly time pagi ur aku ase sedikit takut , nebes sikit ade la. sebab aku xbaca ape ,xtahu nak cakap ape. cume nya aku xprepare langsng dow . boleh ? grr.. tapi takut2 ur penuh dengan confident ur yang xboleh bla..seboleh2 aku nak masuk bilik ur cepat sebab aku xnak pikir ag benda ni . serabut giler weyh ! kalau dalam BM ur mmg aku xkisah la. ni nak speking london bhai.kalau aku cerdik lagi bijak sana xpe la. xkisah aku .. grr..
aku orang yang ke-3 present . time ur aku macam xde perasaan je .. bawak lappy terus masuk dengan penuh confident nye . ingatkan nak present dengan sheera sekali sebb 1 hotelkan. . tapi lec xbg .a coiii.. ape xboleh . kena sorang2 . grrr.. ha .. time ur jantong aku xdupdapdupdap langsng . kalau x . aku la yang paling paling paling takut dow.betol kan aku macam xde perasaan time ni ? main cakap je ape aku ase nak cakap. then asyik tegelak dan senyum gelak senyum je aku dalam bilik ur . ahhaha . tah betol tah x.. cume PN.MASLINA je yang paam . wakakak ;) thnksshomuch puan kuh sayang <3
dan thnks kepada allah sebab kaw mempermudahkan ;) dan mama ayah sebab mendoakan dan sesiapa yang mendoakan saya ..<3

SLIDE SHOW 
(Last) 


ni je mampu buat . hmm
mengharapkan aku dan kawan2 aku yang lain dapat result yang oke . ermm .. 
if mark kurang its oke. janji lulus dah kire alhamdllh .. amin ..




After reading,click LIKE if kamo suke ok.thanks ;)

0 00 bercerita: